Pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas ir grąžinimas
Prekių pristatymas
- Prekių aprašyme dažniausiai nurodomas preliminarus prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo dienos. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus informuosime elektroniniu paštu.
- Pirkėjas sutinka, kad užsakymas bus pristatytas per kurjerių tarnybą.
- Nemokamas pristatymas taikomas visoje Lietuvoje, išskyrus Neringą. Prekių pristatymui į Neringą taikomas papildomas mokestis (derinamas atskirai).
- Prekės pristatomos iki nurodyto namo durų. Prekių, sveriančių daugiau nei 31 kg, užnešimas nevykdomas.
- Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią pristatymo vietą ir kontaktinį asmenį bei sutartu laiku priimti siuntą. Pirkėjas gali perkelti pristatymo laiką (tinkamai ir laiku informuodamas pristatančią įmonę), jei siūlomas pristatymo laikas netinkamas. Pakartotinis pristatymas, nepriėmus siuntos nurodytoje pristatymo vietoje sutartu laiku, papildomai apmokamas Pirkėjo.
- Pardavėjas informuoja Pirkėją apie užsakytų prekių trūkumą, jei prekės nėra sandėlyje.
- Pirkėjas privalo tikrinti užsakymo formoje pateikto elektroninio pašto dėžutę iki pranešimo apie prekių pristatymą gavimo.
- Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar, esant reikalui, jo įgaliotas atstovas turi kartu su pristatymo tarnybos atstovu apžiūrėti siuntinio pakuotę, patikrinti prekių skaičių, kokybę ir rūšis bei pasirašyti sąskaitą-faktūrą, važtaraštį ar kitą pristatymo dokumentą. Pasirašius šiuos dokumentus, manoma, kad siunta pristatyta tvarkinga, be defektų, kurie nesusiję su gamybos broku, ir be komplektacijos neatitikimų. Jei Pirkėjas pastebi, kad pakuotė yra pažeista (suspausta, šlapia ar kitaip išorėje sugadinta), prekės pažeistos ar netinkamai sukomplektuotos, būtina tai užfiksuoti sąskaitoje-faktūroje, važtaraštyje ar kitame dokumente ir kartu su Pardavėju ar jo atstovu parengti pažeidimų ar neatitikimų aktą (laisva forma). Jeigu Pirkėjas nesiims šių veiksmų, Pardavėjas bus atleistas nuo atsakomybės už prekių pažeidimus, neatsiradusius dėl gamybos defektų, ir už komplektacijos neatitikimus.
- Jeigu prekių neatitikimas nustatomas, Pirkėjas ar, priklausomai nuo situacijos, jo atstovas privalo nepriimti siuntos. Tokiu atveju Pirkėjas su pristatymo tarnybos atstovu turėtų parengti aktą (laisva forma), kuriame fiksuojami aptikti pažeidimai. Taip pat Pirkėjas privalo nedelsiant el. paštu informuoti Pardavėją nurodant prekių užsakymo numerį, aprašant pažeidimą (trūkumą), bei pateikiant įrodymus (pvz. nuotraukas) bei aktą.
Prekių grąžinimas
- Prekės gali būti grąžinamos be nurodymo priežasties. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklėse išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes, taip pat prekes, kurios Pirkėjui gaminamos pagal individualų užsakymą.
- Prekių grąžinimo terminas – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
- Pirkėjas visais grąžinimo atvejais privalo susisiekti el. paštu info@elemental.lt .
- Grąžinimo pranešime turi būti nurodyta prekės pavadinimas, užsakymo numeris, grąžinimo priežastis bei pageidaujamas veiksmas (keitimas arba pinigų grąžinimas).
- Visos išlaidos, susijusios su prekių grąžinimu, tenka Pirkėjui, nebent prekė yra grąžinama dėl jos nekokybiškumo ar kitų pardavėjo kaltės priežasčių.
- Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nesugadintos, nenaudotos ir nepraradusios prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės turi būti tokio paties komplektavimo, kokio jas gavo Pirkėjas.
- Už prekes, kurios grąžinamos dėl, netikusios dėl formos, dydžio, spalvos, modelio, komplektiškumo (išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas išimtis) pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės grąžinimo.
- Kai grąžinama gauta ne ta prekė, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti tinkamomis (per atskirai sutartą laiką). Pardavėjui neturint tinkamų prekių arba kai Pirkėjas nepageidauja šių prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prekės grąžinimo Pardavėjui.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko nustatytos tvarkos.
Nekokybiškų ir nepilnos komplektacijos prekių grąžinimas
- Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes, jei jos yra nekokybiškos, pažeistos, nepilnos komplektacijos arba neatitinka užsakymo specifikacijos.
- Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją apie norą grąžinti prekę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, pateikdamas raštišką pranešimą elektroniniu paštu info@elemental.lt.
- Grąžinimo pranešime turi būti nurodyta prekės pavadinimas, užsakymo numeris, grąžinimo priežastis bei pageidaujamas veiksmas (keitimas, taisymas arba pinigų grąžinimas).
- Grąžinamos prekės turi būti nepanaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, ir originalioje pakuotėje.
- Prekę reikia grąžinti kartu su visais ją lydinčiais dokumentais (sąskaita faktūra, garantija, naudojimo instrukcijos).
- Pirkėjas yra atsakingas už prekės saugų ir tinkamą pakavimą grąžinimo metu. Jei grąžinama prekė bus pažeista dėl netinkamo pakavimo, Pirkėjas gali būti atsakingas už prekės vertės sumažėjimą.
- Visos išlaidos, susijusios su prekių grąžinimu, tenka Pirkėjui, nebent prekė yra grąžinama dėl jos nekokybiškumo ar kitų pardavėjo kaltės priežasčių.
- ELEMENTAL, gavęs grąžinamą prekę, atliks jos būklės patikrinimą per 14 darbo dienų.
- Jei nustatyta, kad prekės grąžinimo priežastis yra pagrįsta, ELEMENTAL per 14 dienų nuo prekės patikrinimo dienos grąžins Pirkėjui sumokėtą sumą arba pakeis prekę.
- Jei nustatoma, kad prekės defektas atsirado dėl Pirkėjo netinkamo naudojimo ar saugojimo, ELEMENTAL pasilieka teisę atsisakyti grąžinti sumokėtą sumą.
- Individualiai pagamintų ar specialiai užsakytų prekių grąžinimas gali būti apribotas arba neįmanomas, nebent prekė turi gamybos defektus.